אישור תושב לצורך קבלת הטבות מס

על מנת להקל על התושבים בקבלת אישורי התושב ובתיאום עם רשות המיסים, יונפקו אישורי התושב לצורך קבלת הטבות המס במועצה.

תהליך קבלת האישור:

1. מילוי הטופס המקוון לאישור תושבות לצורך קבלת הטבת מס להלן או, לחילופין, הורדת טופס הבקשה של רשות המיסים (טופס 1312) והגשתו, בתוספת צילום ת.ז. + ספח, למשרדי המועצה או לשלוח לפקס מספר: 08-9915831

2. במידת הצורך, אם מדובר בבן משפחה מעל גיל 18 המתגורר אצל הוריו, מילוי טופס הצהרת הורים והגשתו למועצה.

3. המועצה תוודא את נכונות הפרטים ועמידתם בתנאי רשות המיסים למול מזכירויות היישובים ותנפיק אישור תושב לצורך הטבת מס אותו יש להעביר למעביד.

לתשומת ליבכם: לאור המספר הרב של אישורים שאנחנו צריכים להנפיק, התהליך הנפקת האישורים ייארך כשבועיים.

 

להסבר על הזכאות – הקליקו כאן

להורדת טופס בקשה של רשות המיסים – הקליקו כאן

להורדת טופס הצהרה אודות מגורים בבית ההורים – הקליקו כאן

 

שימו לב: יש להמתין מספר שניות עד לעליית הטופס.

אישורי תושב יינתנו רק למי שמרכז חייו הוא באחד מיישובי המועצה (כתובתו רשומה במועצה, משלם ארנונה, משלם אגרת ביוב ובמידה ויש לו ילדים בגיל חינוך, ילדיו רשומים במערכת החינוך במועצה) ומוענקת אך ורק לאחר שהשלים 12 חודשי מגורים ביישוב, רטרואקטיבית ליום תחילת מגוריו ביישוב.